Redesigning Educational Innovation in the Post-COVID- 19 Era

Klinge Villalba-Condori, Jari Lavonen, Lung Hsiang Wong, Aman Yadav

Resultado de la investigación: Capítulo del libro/informe/acta de congresoContribución a la conferenciarevisión exhaustiva

Resumen

The context of the COVID 19 pandemic has accelerated the processes of innovation in education, radically modifying the pedagogical practice of teachers and the learning processes of students, in addition to the precariousness of the equipment that in many cases has been shown to hinder the normal development of the educational process. In this edition of CITIE, the variety of educational contexts explains the importance of contextualization in educational innovation processes.

Idioma originalInglés
Título de la publicación alojadaCITIE 2020 - Proceedings of the 3rd Congreso Internacional de Tendencias en Innovacion Educativa 2020
EditoresKlinge Orlando Villalba-Condori, Jari Lavonen, Lung Hsiang Wong, Aman Yadav
EditorialCEUR-WS
Páginas9-12
Número de páginas4
ISBN (versión digital)9786124443275
EstadoPublicada - 2020
Publicado de forma externa
Evento3rd Congreso Internacional de Tendencias en Innovacion Educativa, CITIE 2020 - 3rd International Conference on Trends in Educational Innovation, CITIE 2020 - Arequipa, Perú
Duración: 9 dic. 202011 dic. 2020

Serie de la publicación

NombreCEUR Workshop Proceedings
Volumen3099
ISSN (versión impresa)1613-0073

Conferencia

Conferencia3rd Congreso Internacional de Tendencias en Innovacion Educativa, CITIE 2020 - 3rd International Conference on Trends in Educational Innovation, CITIE 2020
País/TerritorioPerú
CiudadArequipa
Período9/12/2011/12/20

Nota bibliográfica

Publisher Copyright:
© 2020 for this paper by its authors.

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'Redesigning Educational Innovation in the Post-COVID- 19 Era'. En conjunto forman una huella única.

Citar esto